小克鲁伊夫鼓励中国:抗击病毒中国加油 我永谢中国

小克鲁伊夫鼓励中国:抗击病毒中国加油 我永谢中国
2020年02月03日 10:43 新浪体育
小克鲁伊夫给中国加油 小克鲁伊夫给中国加油

  日前,前重庆斯威主帅小克鲁伊夫在微博上为正在受疫情影响的中国加油。

  小克鲁伊夫在微博上说:“我永远感谢在中国获得的所有支持,在目前这个国家最艰难的时刻,我想给大家我所有的支持和力量。在这场抗击病毒的战役中,中国加油!

  I‘m forever grateful for all the support I received in China and now, in a tough moment for the country, I want to give everyone all my support and strength。 Be strong in the battle against the virus, China。”

  (新体)

推荐阅读

阅读排行榜

体育视频

精彩图集

秒拍精选

新浪扶翼